2010. január 9., szombat

Jótállás


1.
  • Jó napot
  • Jó napot
  • Kész van?
  • Nincs
  • Meddig várjak?
  • Nem küldték a gyártótól
  • Megnyugtatja, ha azt mondanám nem érdekel?
  • Nem tehetek róla
  • Ki tehet? Arról is csak én tehetek, hogy megvettem...
  • Ennyi pénzért, mire számított?
  • Egy működőképes termékre
  • Működik ez
  • Persze, melegít, holott hűtenie kellene!
  • Hőmérséklet-változtatás garantált
  • Mindjárt kap tőlem hideget-meleget!
  • Hátrébb az agarakkal, már a viccet sem érti!?
  • Mikor lesz kész, arra feleljen!
  • Jövő héten nézzen be!
  • Panaszt fogok tenni
  • Kérem, kérem....
  • Majd nem fogja olyan magasan hordani az orrát. Kirúgatom!
  • A saját magam főnöke vagyok, és ebben a városban nincs másik szerviz.
  • Hmmmm..... Mondja mennyiért lehet egy újat venni?
2.
-->
  • Jó napot
  • Jó napot
  • Nincs
  • Nem küldték a gyártótól
  • Le van ejtve, tudja ki vagyok én?
  • Inkább azt, hogy mire hasonlít
  • Ha pofátlankodik, még fel is képelem!
  • Apuskám, neked behabarták a sóskát!
  • Vegetáriánus vagyok, nem hinném, hogy megfekszi a gyomrom
  • Hamarosan alulról szagolod az ibolyát
  • Virágot a virágnak
  • Kirúglak a cipődből!
  • Szandálban vagyok, de így is remekül szét tudom rúgni a hátsóját!
  • Még neki áll feljebb. Hát...hát!
  • Mit hápogsz kisapám?
  • Agyonütlek gazember!
  • Országos ökölvívó bajnok voltam. Kezdhetjük!
  • A pofádat szétverem!
  • Na, akkor én csak ballal játszom.
  • Megkeserülöd gazember, ha egyszer át....hrghhhhh.....!
  • Na végre, sokáig bírta. A héten ez a negyedik. Jobb vagyok a váltótársamnál
3.
  • Jó napot
  • Jó napot
  • Kész van?
  • A legnagyobb sajnálatomra nincs. Nem tudom, hogyan kérjek elnézést.
  • Sűrűn. Nem is számítottam másra. Meddig várjak?
  • Kérem, foglaljon helyet. Megtisztelne ha elfogadna egy teát, amíg utánanézünk, hol a gubanc. Vagy inkább kávét?
  • 100 %-os narancslevük van?
  • Sajnos csak körtelével szolgálhatok, ha hűtöttet kér.
  • Na szép kis hely. A BBC-t lehet fognia tv-n?
  • Csak a CNN-t. Nagyon sajnálom, nem tehetek róla, a BBC felmondta a szerződést.
  • Csodálkozik? Na mindegy, igyekezzen!
  • Már intézkedtem. Parancsolja addig a reggeli lapokat?
  • Persze, amit már összefogdostak.
  • Hozhatok újakat...
  • Olyan homályos a tv...! Szédülök, izzadok, és ráz a hideg...!
  • Mert hat a méreg
  • Miiiiii?????!!!!
  • Vigasztalja az a tudat, hogy a máján kívül más szervét nem károsítja. Gyakorlatilag minden szerve átültethető. Már megérkezett a futár is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése