2015. április 26., vasárnap

Szolgálati közlemény, amely egyben bocsánatkérés is

December végétől készültem és készülök most is egy blogbejegyzéssel.
Szeretnék elkerülni mindenféle értelmetlen magyarázkodást, hiszen több hónap áll a hátam mögött, ami alatt igazán tető alá hozhattam volna, akár egy kisregényt is, de én egy egyszerű bejegyzéssel sem készültem el.
Az Elmélkedések az első blogom, amit évek óta, változó intenzitással írok. Ennek egyetlen oka van csupán: a rendelkezésre álló idő.

Mások minden nap képesek egy-egy érdekes témát feldolgozni és írásos tevékenységemet tekintve, nekem sem lehet okom a panaszra, mert írni én is írtam, csak nem ebbe a blogba.

Nem szeretnék nagy szavakat használni, de számomra az elmélkedések szent. Ide csak magvas, sokáig érlelt gondolatokat, alaposan kidolgozott témákat töltök fel. Nem is szeretnék ezzel a hagyománnyal felhagyni, de szétszakadni sem bírok és a filozofikus, szájbarágós, rádöbbentős vonal helyett az irodalom berkein belül fejtettem ki komolyabb, mérhető tevékenységet.

Ezúton szeretnék bocsánatot kérni olvasóimtól és egy alternatívára felhívni a figyelmüket.
 
Igaz, hogy, aki ezt a naplómat követi, annak kész indoka lehet rá és eszem ágában sincs eltéríteni, vagy meggyőzni, hogy mást olvasson, mint amit itt megjelentetni szándékszom. Mégis, ha egy kisebbfajta kalandtól nem idegenkednek, engedjék meg, hogy felhívjam a figyelmet honlapomra, amin a naponta frissülő tartalom talán pótolhatja a hiányt, vagy enyhítheti a hiányérzetet.




Remélem sikerül mindenki kedvére tennem. 

Ui.: Nem muszáj leragadni ezeknél a linkeknél. Bátran lehet barangolni az egész honlapon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése